כיצד הנשים יכולות לשפר את הדחף המיני

סקס בתשלום
אורך: 321 מילים

כיצד הנשים יכולות לשפר את הדחף המיני

סקס בתשלום - כיצד הנשים יכולות לשפר את הדחף המיני

ירידה בחשק המיני היא לא רק בעיה של גברים, גם נשים סובלות מהבעיה. רבים מהגברים המבלים בדירות דיסקרטיות בחיפה, קריות והצפון מספרים שאין להם ברירה כי האישה שלהם אינה מעוניינת במין, או לפחות לא בתדירות שהם מצפים. אז את הטיפים הבאים תוכלו לשתף עם הנשים שלכם.

  1. לאכול נכון – אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את החשק המיני של הנשים הוא באמצעות תזונה נכונה ותוספי מזון. התזונה הנכונה משפרת את תפקוד מערכת הדם, ולזה יש השפעה חזקה מאוד על הדחף המיני. כדאי לשים דגש על מזונות הטובים ללב ולכלי הדם. איגוד רופאי הלב ממליץ על תזונה הכוללת דגנים מלאים, סיבים, מאכלי ים, אגוזים וכמובן פרות וירקות. בננות, אבוקדו, תותים ותרד הם דברים שכדאי להכניס לתפריט. 
כמו כן ישנם מזונות בעלי תכונות אפרודיאסטיות כמו למשל צדפות, ואלו גם טובות עבור הגברים.
  2. פעילות גופנית – פעילות גופנית היא תמיד טובה, אך בהקשר לסקס היא מסייעת בצורות שונות. קודם כל היא מפחיתה מתחים, ואלו מפריעים לדחף המיני. דבר שני הוא שהפעילות הגופנית מחזקת את הדימוי העצמי, וכך האישה שלכם תרגיש יותר סקסית. וכמובן שהפעילות הגופנית משפרת את הגמישות ואת הכוח, ואלו דברים שצריך במהלך הזיון. שחייה ויוגה הן פעילויות גופניות מומלצות מאוד.
  3. להשקיע במערכת היחסים – בעיות במערכת היחסים הזוגית פוגעות בחשק המיני של הנשים. זה לא שהן מענישות אותנו, זה פשוט חלק מהביולוגיה הטבעית שלהן. לכן בתור גברים עליכם לעשות את החלק שלכם ולבנות מערכת יחסים עם תקשורת טובה. תפתחו את הלב והאישה תפתח את הכוס.
  4. לישון טוב – חוסר שינה הוא בעיה הפוגעת בנו גם בצורה פיזית וגם בצורה נפשית. חוסר שינה יכול להיות תוצאה של סטרס, והוא בפני עצמו גורם לסטרס. לכן חשוב לישון ולתת לגוף את שעות המנוחה שהוא צריך. המחקרים גם מראים כי כאשר הנשים לא ישנות מספיק, הן חוות גירוי נמוך יותר באברי המין.
  5. אל תשכחו את המשחק המקדים – החשק המיני של הנשים נבנה בהדרגה. לכן עליכם להשקיע במשחק המקדים ובמהלכו החשק המיני של האישה יתעצם. בעוד עבור הגברים רק נגיעה קטנה מביאה לזקפה, אצל נשים זה עובד יותר לאט. אז צריך סבלנות.

בלוג סקס Silver Lovely

סקס בתשלום

נערות ליווי היו חלק מהחברה במשך מאות שנים, והציעו חברות ובידור לאלה המחפשים זאת. בעוד המקצוע שלהם עשוי להיות שנוי במחלוקת, אי אפשר להכחיש את ההשפעה של נערות ליווי על העולם. מימי קדם ועד לחברה המודרנית, נערות ליווי מילאו תפקיד משמעותי בעיצוב נורמות תרבותיות וגישות כלפי מין, הנאה ומערכות יחסים. סקס בתשלום - נערות ליווי היו חלק מהחברה במשך מאות שנים, והציעו חברות ובידור לאלה המחפשים זאת. בעוד המקצוע שלהם עשוי להיות שנוי במחלוקת, אי אפשר להכחיש את ההשפעה של נערות ליווי על העולם. מימי קדם ועד לחברה המודרנית, נערות ליווי מילאו תפקיד משמעותי בעיצוב נורמות תרבותיות וגישות כלפי מין, הנאה ומערכות יחסים.

נערת ליווי היא אישה המשולמת כדי לספק חברות ושירותי מין ללקוחות. בעוד שהם עובדים לעתים קרובות כיזמים עצמאיים, יש גם סוכנויות המספקות שירותי נערות ליווי. נשים אלה הן בדרך כלל משכילות, מתוחכמות ויפות, מה שהופך אותן למבוקשות מאוד על ידי לקוחות מסיבות שונות. אחת התפיסות…

סקס בתשלום

לחקור את פתח תקווה: פנינה נסתרת של ישראל סקס בתשלום - לחקור את פתח תקווה: פנינה נסתרת של ישראל

כשחושבים על ערים בישראל, יעדים פופולריים כמו תל אביב, ירושלים וחיפה עולים לעתים קרובות לראש. עם זאת, בלב המדינה שוכנת עיר תוססת שלעתים קרובות מתעלמים ממנה תיירים – פתח תקווה. ממוקם רק 10 ק"מ מזרחית לתל אביב, המטרופולין ההומה הזה הוא פנינה נסתרת מחכה להתגלות.…

סקס בתשלום

סקס מזדמן – מעשה שהיה מוקף טאבו ומחלוקת במשך עשרות שנים. זהו נושא שמצית מגוון של רגשות – מסקרנות והתרגשות ועד אי נוחות ושיפוט. למרות השכיחות של סקס מזדמן בחברה המודרנית, עדיין יש סטיגמה הקשורה אליו. עם זאת, זוהי שיחה חשובה ורלוונטית לנהל כמו סקס מזדמן ממשיך להיות חלק מחייהם של אנשים רבים. במאמר זה, נחקור את המושג סקס מזדמן, השלכותיו, ואת עשה ואל תעשה לשקול אם תחליט לעסוק בו. סקס בתשלום - סקס מזדמן – מעשה שהיה מוקף טאבו ומחלוקת במשך עשרות שנים. זהו נושא שמצית מגוון של רגשות – מסקרנות והתרגשות ועד אי נוחות ושיפוט. למרות השכיחות של סקס מזדמן בחברה המודרנית, עדיין יש סטיגמה הקשורה אליו. עם זאת, זוהי שיחה חשובה ורלוונטית לנהל כמו סקס מזדמן ממשיך להיות חלק מחייהם של אנשים רבים. במאמר זה, נחקור את המושג סקס מזדמן, השלכותיו, ואת עשה ואל תעשה לשקול אם תחליט לעסוק בו.

מהו סקס מזדמן? סקס מזדמן הוא פעילות מינית בהסכמה בין שני אנשים שאינם נמצאים במערכת יחסים רומנטית מחויבת. זה יכול ללבוש צורות רבות, כולל סטוצים ללילה אחד, חברים עם הטבות וסטוצים. זה קשור לעתים קרובות עם הדור הצעיר, אבל אנשים בכל הגילאים לעסוק במין מזדמנים.…