טיפול בבעיות זקפה באמצעות היפנוזה

סקס בתשלום
אורך: 296 מילים

טיפול בבעיות זקפה באמצעות היפנוזה

סקס בתשלום - טיפול בבעיות זקפה באמצעות היפנוזה

גברים רבים סובלים מבעיות שונות הקשורות לזקפה, גם אם אינם אוהבים לדבר על זה. ישנן שיטות טיפוליות שונות – מהשיטות הטבעיות ועד הוויאגרה. אבל על טיפול בהיפנוזה ככל הנראה עדיין לא שמעתם.

אך מסתבר כי היום ישנם מטפלים המשתמשים בשיטה זו. השיטה מתגלה כיעילה לא רק לצורך טיפול בבעיות זקפה, אלא גם חוסר חשק מיני ושיפור השפיכה.

כיצד ההיפנוזה יכולה לסייע?

  1. ההיפנוזה משתמשת בכוח המחשבה על מנת להתגבר על מכשולים פיזיים ורגשיים. עבור מטופלים רבים ההיפנוזה מאפשרת להם לזכור את התקופה בה הם לא סבלו מהבעיה. הם יכולים להתחבר לפעם האחרונה שבה הם חוו זקפה טובה, וכך לעורר את היכולות הללו במוחם. זה מאפשר להם לקבל בחזרה את השליטה שהלכה לאיבוד.
  2. אחת הסיבות המרכזיות לבעיות מסוג זה הן חוסר היכולת של הגבר להירגע, כולל חשש וציפייה לכאב. למרות שלא כל הגברים מתמודדים עם בעיה ייחודית זו של כאב בעת הזקפה, אלו שסובלים מזה מפתחים פחד מזקפה. היפנוזה יכולה לסייע להם לחסל את הפחד השלילי המתקשר לזקפה.
  3. צורת המחשבה שלנו, הרגשות והתחושות שלנו משפיעות בצורה חזקה מאוד על איכות החיים שלנו. כאשר אדם מודאג באופן קבוע לגבי העבר או העתיד, לעולם לא יהיה לו שקט בנפש. וזה משפיע על הרגע הנוכחי. היפנוזה יכולה לסדר את הראש, להסית את המחשבה מכל אותם מחשבות טורדניות ולהביא אדם למצב טבעי של הווה.
  4. ישנן תפיסות לא נכונות לגבי היפנוזה. אנשים חושבים שהיפנוזה היא בהכרח מצב טרנס דמוי שינה, בו האדם נמצא בחוסר שליטה ומצב פגיע. האמת שזה ממש לא נכון. היפנוזה היא יותר כמו מצב ריכוז גבוה בו אנו מכוונים את הריכוז למשהו חיובי שבו אנו רוצים להתרכז. האדם נמצא בעיניו פקוחות והוא ערני לחלוטין לכל מה שמתרחש מסביבו. זוהי בעצם הסיבה שהיפנוזה עובדת כל כך טוב, אנו יכולים להפוך אותו לכלי אותו ניתן לשלב בחיי היום יום. אם תכננתם לבלות בדירות דיסקרטיות בקריות, זה לא אומר שתצטרכו להביא את המטפל לחדר. לא ככה זה עובד.

בלוג סקס Silver Lovely

סקס בתשלום

העולם המרתק של נערות ליווי: מה שאתה צריך לדעת סקס בתשלום - העולם המרתק של נערות ליווי: מה שאתה צריך לדעת

נערות ליווי היו חלק מההיסטוריה האנושית במשך מאות שנים, אך הן עדיין נותרו טאבו ולעתים קרובות מקצוע לא מובן. בעוד שחלק עשויים לראות זאת כעבודה שאינה מוסרית או נצלנית, אחרים רואים בה תעשייה לגיטימית המציעה חברות, בידור ואפילו טיפול ללקוחות. בפוסט בבלוג זה, נעמיק בעולמן…

סקס בתשלום

תל אביב: העיר התוססת של ישראל סקס בתשלום - תל אביב: העיר התוססת של ישראל

שוכנת לאורך חוף הים התיכון, תל אביב היא עיר שלא ישנה לעולם. המטרופולין השוקק של ישראל ידוע בתרבות התוססת שלו, בחיי הלילה המשגשגים ובחופים המדהימים שלו. עם השילוב הייחודי של היסטוריה עתיקה ואורח חיים מודרני, תל אביב הפכה ליעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. בפוסט…

סקס בתשלום

נערות ליווי: הצצה לעולם הליווי המקצועי סקס בתשלום - נערות ליווי: הצצה לעולם הליווי המקצועי

המונח "נערת ליווי" נקשר לעתים קרובות עם קונוטציות שליליות וטאבו. עם זאת, בשנים האחרונות, המקצוע צבר יותר נראות ומודעות כאשר נערת הליווי המודרנית מאתגרת את הסטריאוטיפ המסורתי. בעוד הרעיון של נערת ליווי קיים במשך מאות שנים, התעשייה התפתחה עם החברה המשתנה ועליית האינטרנט. כיום, נערות…