היתרונות של אוננות: חקירת ההשפעות הנפשיות והפיזיות

סקס בתשלום
אורך: 492 מילים

היתרונות של אוננות: חקירת ההשפעות הנפשיות והפיזיות

סקס בתשלום - היתרונות של אוננות: חקירת ההשפעות הנפשיות והפיזיות

אוננות היא נושא שלא מדברים עליו הרבה בחוגים ציבוריים, אבל זה אקט עתיק כמו הזמן וזה משהו שרוב האנשים עושים. אמנם זה עדיין נושא סטיגמה מסוימת, וכמה אנשים מתביישים לדבר על זה, אוננות למעשה יש שפע של יתרונות, הן פיזית והן נפשית, ויש לדון יותר ויותר פתוח.

אוננות לעתים קרובות מאפשרת לאנשים לחקור את גופם ואת ההנאה שלהם באופן שהם לא יכולים עם בני זוגם. לכן, אוננות ניתן לראות כדרך ללמוד על הגוף שלך, להיות נוח עם הגוף שלך, ובסופו של דבר לאמץ את המיניות שלך. מחקרים הראו גם כי עיסוק בהנאה עצמית יכול לשפר את הרווחה הנפשית והפיזית על ידי שיפור ההערכה העצמית, הפחתת מתח, סיוע בהפחתת חרדה ודיכאון, ואפילו עוזר להפחית כאב.

הנאה עצמית נקשרה גם לחיי מין בריאים יותר, שכן היא יכולה לעזור לך להיות יותר בהרמוניה עם הרצונות שלך, מה שיכול להוביל למפגשים מיניים מהנים יותר עם בן / בת הזוג שלך. לדעת מה אתה אוהב ואיך אתה אוהב את זה יכול להיות משחרר להפליא וזה יכול לעשות סקס מספק ומהנה יותר עבורך ועבור השותף שלך.

כשמדובר בבריאות פיזית, ישנם יתרונות רבים לאוננות. עבור גברים, זה יכול לעזור לעורר את ייצור הטסטוסטרון, לשפר את זרימת הדם, להפחית את הסיכון לסרטן הערמונית, ואפילו לעזור להפחית את הסיכון של תפקוד לקוי של זיקפה. עבור נשים, זה יכול להפחית את הסיכון של זיהומים בדרכי השתן וזיהומים צוואר הרחם, לעזור לשמור על בריאות הנרתיק, להפחית את הכאב, ואפילו להפחית כאבי מחזור. בנוסף לכך, אוננות רגילה יכולה אפילו להאריך את תוחלת החיים שלך; מחקר שנערך באוסטרליה הראה כי אלה שאוננו באופן קבוע חיו זמן רב יותר מאלה שלא.

לאוננות יש גם יתרונות פסיכולוגיים בנוסף לאלמנטים הבריאותיים הפיזיים. עבור אלה שנאבקים עם שינה, הנאה עצמית יכולה להיות דרך מצוינת להפיג מתח, להירגע, ואפילו ישנוני טוב יותר. זה יכול להפחית פחד וחרדה, להגביר את ההערכה העצמית, ולהפחית את הסימפטומים של דיכאון. זה יכול גם להקל על שינה טובה יותר, כמו אוננות משחררת כימיקלים כגון פרולקטין ואוקסיטוצין. בנוסף לכך, אוננות רגילה נקשרה לביטחון מוגבר; אחרי הכל, זה לוקח הרבה ביטחון כדי להרגיש בנוח עם לחקור ולהביע את עצמך בדרך זו.
www.callgirl69.com – אתר מומלץ

לאוננות, אם כן, יש יתרונות רבים ויש לדון בה בפתיחות רבה יותר. חשוב, עם זאת, לדון אוננות בטוחה, שכן זה המפתח להבטיח כי פגישות מענג עצמית שלך אין השלכות שליליות. חשוב במיוחד להשתמש בחומר סיכה כדי לוודא שהעור נשאר בריא וגם כדי להבטיח שהצעצועים והאביזרים בהם נעשה שימוש מנוקים ומאוחסנים כראוי. חשוב לציין, עם זאת, כי אין לראות באוננות תחליף למפגשים מיניים עם בן זוגך. סקס הוא רחוב דו-סטרי והוא לא רק עניין של הנאה; זה גם על חיבור ואינטימיות. עם זאת, אוננות יכולה להיות מחמאה גדולה למין ודרך נהדרת לחקור את ההנאה שלך ואת הגוף שלך.

לכן, היתרונות של אוננות הם גדולים ויש לחגוג ולדון יותר. זה יכול להיות מועיל להפליא לבריאות הפיזית והנפשית כאחד, ואפילו יכול לעזור לשפר את חיי המין שלך. דיון פתוח בנושא זה יכול לעודד אנשים לחקור וליהנות מההנאה שלהם ולא להתבייש בה. במילים אחרות, אוננות היא נורמלית ובריאה, אז קדימה לאמץ את זה!

בלוג סקס Silver Lovely

סקס בתשלום

נערות ליווי היו חלק מהחברה במשך מאות שנים, והציעו חברות ובידור לאלה המחפשים זאת. בעוד המקצוע שלהם עשוי להיות שנוי במחלוקת, אי אפשר להכחיש את ההשפעה של נערות ליווי על העולם. מימי קדם ועד לחברה המודרנית, נערות ליווי מילאו תפקיד משמעותי בעיצוב נורמות תרבותיות וגישות כלפי מין, הנאה ומערכות יחסים. סקס בתשלום - נערות ליווי היו חלק מהחברה במשך מאות שנים, והציעו חברות ובידור לאלה המחפשים זאת. בעוד המקצוע שלהם עשוי להיות שנוי במחלוקת, אי אפשר להכחיש את ההשפעה של נערות ליווי על העולם. מימי קדם ועד לחברה המודרנית, נערות ליווי מילאו תפקיד משמעותי בעיצוב נורמות תרבותיות וגישות כלפי מין, הנאה ומערכות יחסים.

נערת ליווי היא אישה המשולמת כדי לספק חברות ושירותי מין ללקוחות. בעוד שהם עובדים לעתים קרובות כיזמים עצמאיים, יש גם סוכנויות המספקות שירותי נערות ליווי. נשים אלה הן בדרך כלל משכילות, מתוחכמות ויפות, מה שהופך אותן למבוקשות מאוד על ידי לקוחות מסיבות שונות. אחת התפיסות…

סקס בתשלום

לחקור את פתח תקווה: פנינה נסתרת של ישראל סקס בתשלום - לחקור את פתח תקווה: פנינה נסתרת של ישראל

כשחושבים על ערים בישראל, יעדים פופולריים כמו תל אביב, ירושלים וחיפה עולים לעתים קרובות לראש. עם זאת, בלב המדינה שוכנת עיר תוססת שלעתים קרובות מתעלמים ממנה תיירים – פתח תקווה. ממוקם רק 10 ק"מ מזרחית לתל אביב, המטרופולין ההומה הזה הוא פנינה נסתרת מחכה להתגלות.…

סקס בתשלום

סקס מזדמן – מעשה שהיה מוקף טאבו ומחלוקת במשך עשרות שנים. זהו נושא שמצית מגוון של רגשות – מסקרנות והתרגשות ועד אי נוחות ושיפוט. למרות השכיחות של סקס מזדמן בחברה המודרנית, עדיין יש סטיגמה הקשורה אליו. עם זאת, זוהי שיחה חשובה ורלוונטית לנהל כמו סקס מזדמן ממשיך להיות חלק מחייהם של אנשים רבים. במאמר זה, נחקור את המושג סקס מזדמן, השלכותיו, ואת עשה ואל תעשה לשקול אם תחליט לעסוק בו. סקס בתשלום - סקס מזדמן – מעשה שהיה מוקף טאבו ומחלוקת במשך עשרות שנים. זהו נושא שמצית מגוון של רגשות – מסקרנות והתרגשות ועד אי נוחות ושיפוט. למרות השכיחות של סקס מזדמן בחברה המודרנית, עדיין יש סטיגמה הקשורה אליו. עם זאת, זוהי שיחה חשובה ורלוונטית לנהל כמו סקס מזדמן ממשיך להיות חלק מחייהם של אנשים רבים. במאמר זה, נחקור את המושג סקס מזדמן, השלכותיו, ואת עשה ואל תעשה לשקול אם תחליט לעסוק בו.

מהו סקס מזדמן? סקס מזדמן הוא פעילות מינית בהסכמה בין שני אנשים שאינם נמצאים במערכת יחסים רומנטית מחויבת. זה יכול ללבוש צורות רבות, כולל סטוצים ללילה אחד, חברים עם הטבות וסטוצים. זה קשור לעתים קרובות עם הדור הצעיר, אבל אנשים בכל הגילאים לעסוק במין מזדמנים.…