היסודות של קונדומים: להבין כיצד להגן על עצמך

סקס בתשלום
אורך: 409 מילים

היסודות של קונדומים: להבין כיצד להגן על עצמך

סקס בתשלום - היסודות של קונדומים: להבין כיצד להגן על עצמך

קונדומים הם סוג של אמצעי מניעה, שנועד להגן על אנשים מפני הריונות לא מכוונים, כמו גם התפשטות של מחלות המועברות במגע מיני (STD). למרות השכיחות שלהם, אנשים רבים אינם מבינים לחלוטין כיצד להשתמש כראוי קונדומים להגנה מקסימלית. במאמר זה נבחן מידע על סוגי קונדומים, שימוש נכון ויעילות ההגנה במניעת הריון ומחלות מין.

סוגי קונדומים
שני סוגי הקונדומים העיקריים הם קונדומים גבריים וקונדומים נשיים. קונדומים גבריים עשויים בדרך כלל מלטקס, אך קיימים חומרים חלופיים כגון פוליאוריתן, פוליאיזופרן ועור כבש. קונדומים לטקס הם הנפוצים ביותר, וגם היעילים ביותר במניעת הריון ומחלות מין. קונדומים גבריים תמיד צריך להיות משוחק עם חומר סיכה על בסיס מים כדי להפחית את הסיכון של שבירה או קרע.
kaholavan.co.il

קונדומים נשיים, המוחדרים לנרתיק, עשויים מחומר סינתטי הנקרא ניטריל. קונדום נשי גדול בהרבה מקונדום גברי ויוצר חיץ בין דופן הנרתיק לאיבר המין. קונדומים נשיים גם מפחיתים את הסיכון להריון ולמחלות מין, והם צורה יעילה של הגנה כאשר משתמשים בהם כראוי.

שימוש
כשמדובר בשימוש בקונדום, הדבר החשוב ביותר לזכור הוא כי קונדומים תמיד צריך להיות משוחק כראוי ולהשתמש עם חומר סיכה על בסיס מים. יישום נכון כולל קריאה מדוקדקת של ההוראות המודפסות על אריזת הקונדום. המשתמש צריך להיות מודע גם לתאריך התפוגה, מכיוון שקונדומים שעברו את תאריך השימוש שלהם עשויים שלא להיות יעילים.

את הקונדום הגברי יש לגלגל ישירות על פין זקוף, לסחוט את האוויר מתוך הקצה. כמו כן, חיוני לוודא כי הצד הימני של הקונדום פונה החוצה, שכן זהו הצד שמתגלגל על הפין. ברגע שהקונדום מוחל כראוי, הוא צריך להישאר במקומו במהלך קיום יחסי מין.

הקונדום הנשי מוכנס לתוך הנרתיק על ידי לחיצה על הטבעת בקצה הסגור כך שהיא יכולה להיכנס לנרתיק. הטבעת צריכה להישאר מחוץ לנרתיק לצורך שימון טבעי. לאחר ההחדרה, יש ללחוץ את הטבעת הפנימית על צוואר הרחם כדי לעזור לשמור על הקונדום במקומו במהלך קיום יחסי מין.

יעילות
קונדומים יעילים מאוד כאשר משתמשים בהם נכון, אך יעילותם תלויה במיומנות המשתמש. להגנה מקסימלית הן מפני מחלות מין והן מפני הריון, יש ללבוש את הקונדום הגברי בצורה נכונה ולהשתמש בו עם חומר סיכה על בסיס מים. יש להחדיר את הקונדום הנשי כראוי ולהישאר במקומו במהלך קיום יחסי מין.

שימוש לא נכון או לא נכון בקונדומים מפחית את יעילותם. אם קונדום נקרע או מחליק במהלך קיום יחסי מין, הסיכון להריון לא מתוכנן, כמו גם העברת מחלות מין עולה.

מסקנה
קונדומים הם כלי חשוב למניעת הריון והתפשטות מחלות המועברות במגע מיני, אך יש להשתמש בהם נכון על מנת לעבוד כראוי. הכרת סוגי הקונדומים הזמינים, אופן השימוש הנכון בהם ורמת היעילות שהם מספקים הם פיסות מידע חיוניות לכל מי שמבקש הגנה מפני הריונות לא מכוונים ומחלות מין.

בלוג סקס Silver Lovely

סקס בתשלום

נערות ליווי היו חלק מהחברה במשך מאות שנים, והציעו חברות ובידור לאלה המחפשים זאת. בעוד המקצוע שלהם עשוי להיות שנוי במחלוקת, אי אפשר להכחיש את ההשפעה של נערות ליווי על העולם. מימי קדם ועד לחברה המודרנית, נערות ליווי מילאו תפקיד משמעותי בעיצוב נורמות תרבותיות וגישות כלפי מין, הנאה ומערכות יחסים. סקס בתשלום - נערות ליווי היו חלק מהחברה במשך מאות שנים, והציעו חברות ובידור לאלה המחפשים זאת. בעוד המקצוע שלהם עשוי להיות שנוי במחלוקת, אי אפשר להכחיש את ההשפעה של נערות ליווי על העולם. מימי קדם ועד לחברה המודרנית, נערות ליווי מילאו תפקיד משמעותי בעיצוב נורמות תרבותיות וגישות כלפי מין, הנאה ומערכות יחסים.

נערת ליווי היא אישה המשולמת כדי לספק חברות ושירותי מין ללקוחות. בעוד שהם עובדים לעתים קרובות כיזמים עצמאיים, יש גם סוכנויות המספקות שירותי נערות ליווי. נשים אלה הן בדרך כלל משכילות, מתוחכמות ויפות, מה שהופך אותן למבוקשות מאוד על ידי לקוחות מסיבות שונות. אחת התפיסות…

סקס בתשלום

לחקור את פתח תקווה: פנינה נסתרת של ישראל סקס בתשלום - לחקור את פתח תקווה: פנינה נסתרת של ישראל

כשחושבים על ערים בישראל, יעדים פופולריים כמו תל אביב, ירושלים וחיפה עולים לעתים קרובות לראש. עם זאת, בלב המדינה שוכנת עיר תוססת שלעתים קרובות מתעלמים ממנה תיירים – פתח תקווה. ממוקם רק 10 ק"מ מזרחית לתל אביב, המטרופולין ההומה הזה הוא פנינה נסתרת מחכה להתגלות.…

סקס בתשלום

סקס מזדמן – מעשה שהיה מוקף טאבו ומחלוקת במשך עשרות שנים. זהו נושא שמצית מגוון של רגשות – מסקרנות והתרגשות ועד אי נוחות ושיפוט. למרות השכיחות של סקס מזדמן בחברה המודרנית, עדיין יש סטיגמה הקשורה אליו. עם זאת, זוהי שיחה חשובה ורלוונטית לנהל כמו סקס מזדמן ממשיך להיות חלק מחייהם של אנשים רבים. במאמר זה, נחקור את המושג סקס מזדמן, השלכותיו, ואת עשה ואל תעשה לשקול אם תחליט לעסוק בו. סקס בתשלום - סקס מזדמן – מעשה שהיה מוקף טאבו ומחלוקת במשך עשרות שנים. זהו נושא שמצית מגוון של רגשות – מסקרנות והתרגשות ועד אי נוחות ושיפוט. למרות השכיחות של סקס מזדמן בחברה המודרנית, עדיין יש סטיגמה הקשורה אליו. עם זאת, זוהי שיחה חשובה ורלוונטית לנהל כמו סקס מזדמן ממשיך להיות חלק מחייהם של אנשים רבים. במאמר זה, נחקור את המושג סקס מזדמן, השלכותיו, ואת עשה ואל תעשה לשקול אם תחליט לעסוק בו.

מהו סקס מזדמן? סקס מזדמן הוא פעילות מינית בהסכמה בין שני אנשים שאינם נמצאים במערכת יחסים רומנטית מחויבת. זה יכול ללבוש צורות רבות, כולל סטוצים ללילה אחד, חברים עם הטבות וסטוצים. זה קשור לעתים קרובות עם הדור הצעיר, אבל אנשים בכל הגילאים לעסוק במין מזדמנים.…