איך לעשות אווירה של זיונים

סקס בתשלום
אורך: 309 מילים

איך לעשות אווירה של זיונים

סקס בתשלום - איך לעשות אווירה של זיונים

כאשר אתם מביאים בחורות הביתה ורוצים לזיין אותן, אתם צריכים ליצור אווירה של זיונים. תחשבו על זה רגע, אווירה היא צורה לרמוז לבחורה על הכוונות שלכם מבלי להגיד. ובאופן טבעי היא מכניסה את הבחורה למצב רוח הנכון, והיא עשויה להיות זאת שיוזמת.

לא שמתם לב שכשאר מבקרים בדירות דיסקרטיות בפתח תקווה, תמיד יש אווירה מחרמנת? טוב, ברור שחלק גדול מזה זה הנערות עצמן. מה יכול להיות יותר מחרמן מהשלמות של הנערות הללו; עם ישבנים אי אפשר להתווכח…

אבל זה לא רק זה. בדירות הדיסקרטיות יש אווירה מחרמנת שאפשר ליצור גם אצלכם בבית.

הדבר הראשון שאתם צריכים בשביל לגרום לבחורה להרגיש בנוח זה הטמפרטורה בחדר. לא חם מידי ולא קר מידי, בדיוק הטמפרטורה הרצויה. אל תחשבו על מה שאתם אוהבים, תחשבו על מה שהבחורה מעדיפה. אין לכם מושג כמה טמפרטורה קרה או חמה מידי יכולה להשפיע על התחושות הפנימיות, אפילו שזה ללא מודעות.

עוד דבר שיכול לסייע להכניס אווירה או איזו תמונה ארוטית. איננו מדברים על תמונה שנראית כמו סקרין שוט מסרט פורנו. אתם צריכים משהו אומנותי, משהו שיותר מרמז ומעורר סקרנות ולא משהו בעל בוטות מינית שיכולה להרתיע.

ואם לא אמרנו קודם, סדר וניקיון הוא דבר חשוב מאוד בשביל ההרגשה הטובה. חשוב שהכול יהיה מסודר, בלי גרביים מלוכלכות זרוקות על המיטה ודברים בסגנון. בלי נייר טואלט עם שאריות של זרע על הרצפה, אתם לא רוצים ריחות רעים. אתם יכולים לשים כמה נרות ריחניים בחדר, הם מעניקים ריח טוב גם בלי שמדליקים אותם, ובאופן טבעי הבחורה עשויה לבקש להדליק אותם בשביל להריח… כאילו בצורה תמימה.

אתם גם רוצים שהמיטה שלכם תהיה פתרון הישיבה הכי נוח בחדר. משהו שבאופן טבעי יגרום לבחורה להתרווח במיטה שלכם.
וכמובן אל תשכחו קונדומים, שמנים לעיסוי ואפילו צעצועים מדליקים. אבל תזכרו שערימת קונדומים על השידה יכולה להיות מרתיעה עבור בחורות שבאות בפעם הראשונה. שימו במגירה, אבל חשוב שזה יהיה בהישג יד.

ועוד דבר חשוב זה המוזיקה. הכינו לעצמכם איזה פלייליסט שמסייע להביא את הבחורה למצב רגוע ונינוח, עם קצת נגיעות של חרמנות.

בלוג סקס Silver Lovely

סקס בתשלום

לחקור את פתח תקווה: פנינה נסתרת של ישראל סקס בתשלום - לחקור את פתח תקווה: פנינה נסתרת של ישראל

כשחושבים על ערים בישראל, יעדים פופולריים כמו תל אביב, ירושלים וחיפה עולים לעתים קרובות לראש. עם זאת, בלב המדינה שוכנת עיר תוססת שלעתים קרובות מתעלמים ממנה תיירים – פתח תקווה. ממוקם רק 10 ק"מ מזרחית לתל אביב, המטרופולין ההומה הזה הוא פנינה נסתרת מחכה להתגלות.…

סקס בתשלום

סקס מזדמן – מעשה שהיה מוקף טאבו ומחלוקת במשך עשרות שנים. זהו נושא שמצית מגוון של רגשות – מסקרנות והתרגשות ועד אי נוחות ושיפוט. למרות השכיחות של סקס מזדמן בחברה המודרנית, עדיין יש סטיגמה הקשורה אליו. עם זאת, זוהי שיחה חשובה ורלוונטית לנהל כמו סקס מזדמן ממשיך להיות חלק מחייהם של אנשים רבים. במאמר זה, נחקור את המושג סקס מזדמן, השלכותיו, ואת עשה ואל תעשה לשקול אם תחליט לעסוק בו. סקס בתשלום - סקס מזדמן – מעשה שהיה מוקף טאבו ומחלוקת במשך עשרות שנים. זהו נושא שמצית מגוון של רגשות – מסקרנות והתרגשות ועד אי נוחות ושיפוט. למרות השכיחות של סקס מזדמן בחברה המודרנית, עדיין יש סטיגמה הקשורה אליו. עם זאת, זוהי שיחה חשובה ורלוונטית לנהל כמו סקס מזדמן ממשיך להיות חלק מחייהם של אנשים רבים. במאמר זה, נחקור את המושג סקס מזדמן, השלכותיו, ואת עשה ואל תעשה לשקול אם תחליט לעסוק בו.

מהו סקס מזדמן? סקס מזדמן הוא פעילות מינית בהסכמה בין שני אנשים שאינם נמצאים במערכת יחסים רומנטית מחויבת. זה יכול ללבוש צורות רבות, כולל סטוצים ללילה אחד, חברים עם הטבות וסטוצים. זה קשור לעתים קרובות עם הדור הצעיר, אבל אנשים בכל הגילאים לעסוק במין מזדמנים.…

סקס בתשלום

תל אביב: עיר תוססת של אמנות, תרבות וחדשנות סקס בתשלום - תל אביב: עיר תוססת של אמנות, תרבות וחדשנות

כשמדובר בערים בישראל, אנשים רבים עשויים לחשוב מיד על ירושלים על אתריה ההיסטוריים ומשמעותה הדתית. אבל רק שעה משם שוכנת פנינה נוספת של עיר שלעתים קרובות מתעלמים ממנה - תל אביב. ידועה באנרגיה התוססת שלה, חופים מדהימים ותרבות משגשגת, תל אביב היא יעד חובה לכל…